Jak se budete prezentovat na sociálních sítích, budete přímo ovlivňovat vnímání potencionálních zákazníků Vaší společnosti.
ZALOŽENÍ PROFESIONÁLNÍHO PROFILU NA FACEBOOKU:
Jak se budete prezentovat na sociálních sítích, budete přímo ovlivňovat vnímání potencionálních zákazníků Vaší společnosti. Každá mince má dvě strany a tak to platí i zde.
Bude-li Váš profil a obsah např. na Facebooku vytvořen profesionálně, uživatelé si Vás rádi přidají do oblíbených a nechají se překvapovat Vašimi příspěvky, komentáři, produkty a novými službami.
Budou Vaše příspěvky rádi sdílet s přáteli, a protože se jedná o celosvětovou síť, můžete si budovat jméno i daleko za našimi hranicemi.
Naopak špatně vytvořený profil a nevhodně zvolená komunikace, může velice rychle způsobit nechuť se k Vám jakýmkoli způsobem vázat. Fanoušci Vás budou po desítkách opouštět a ve vašich komentářích se objeví negativní komentáře a palce dolů. Stejně rychle, jak si můžete přízeň fanouškovské základy získat, můžete ji i ztratit.
Nechceme Vás v tom nechat, a proto nabízíme ZALOŽENÍ PROFESIONÁLNÍHO PROFILU.
Proč si nechat založit profil u MARKETING REVOLUTION ? |
|
SPRÁVA PROFESIONÁLNÍHO PROFILU NA FACEBOOKU:
Má-li být Váš profil místem, kam se budou Vaši fanoušci rádi vracet a který budou doporučovat dále, je nutné o něho pečovat. A když to myslíte vážně, je třeba se na to připravit.Když se z návštěvníka Vašeho profilu stane fanoušek je to samozřejmě dobrá zpráva, ale také z toho vyplývá určitá zodpovědnost pro Vás. Většina uživatelů, potencionálních zákazníků, si nepřidává mezi své příspěvky, které se jim každý den zobrazují na zdi, firmy jen proto, aby je masírovali novými produkty a službami. Chtějí něco navíc! A je na Vás, zda jim to dáte, nebo o ně postupem času přijdete.
Proto nabízíme pomoc se správou sociálních sítí a jejich obsahu.
Proč si nechat spravovat profil u MARKETING REVOLUTION ? |
|
AUDIT SOCIÁLNÍCH SÍTÍ A STÁVAJÍCÍCH MARKETINGOVÝCH AKTIVIT:
Máte už založený profil na Facebooku, Twitteru, Google+, nebo LinkedINu? Už jste si vyzkoušeli někdy reklamu a nevíte jak vyhodnotit její přínos? Nevíte, jak dál rozvíjet svůj profil?
Tohle je každodenní téma a nejste v tom sami. Často profil ve firmě založí někdo, kdo má zrovna čas a hlavně že tam budeme, když jsou tam všichni. Ale tím to také skončí.
Pak si někdo za čas vzpomene, že když už máme profil, zkusíme tam dát reklamu. Nějak se to nastaví a za pár dní se zjistí, že to nějak proběhlo, ale přineslo to něco? Čeho jsme vlastně chtěli reklamou docílit?
A když už jsme to pustili, na co jsme zákazníky chtěli nalákat?
Nechte nás se na to podívat a třeba si na některé otázky odpovíme.
Proč si nechat udělat audit u MARKETING REVOLUTION ? |
|